Informatii prealabile referitoare la serviciul ING Home Bank
1) Furnizorul serviciului ING Home Bank:
ING Bank/Banca - ING Bank N.V., persoana juridica de drept olandez, constituita si functionând in baza legilor olandeze, având sediul social in Bijlmerplein 888, 1102 MG, Amsterdam, Olanda, inmatriculata sub nr. 33031431 in Registrul Comertului de pe lânga Camera de Comert si Industrie Amsterdam, prin sucursala sa din Romania, ING Bank N.V. Amsterdam – Sucursala Bucuresti, cu sediul social in Bd. Iancu de Hunedoara, nr. 48, 011745, sector 1, mun. Bucuresti, inregistrata sub nr. J40/16100/1994 la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti, avand cod de inregistrare fiscala RO 6151100, nr. de inregistrare in Registrul Institutiilor de Credit RB-PJS-40-024/18.02.1999; inscrisa in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu notificarile nr. 1568, nr.10127, respectiv cu notificarea nr.30590 pentru scopul autentificarii clientilor Bancii; telefon: + 40 21 222 16 00; fax: + 40 21 222 14 01;
2) Informatii referitoare la serviciul ING Home Bank, conditiile si modalitatea de accesare a acestuia:
Banca ofera exclusiv, prin incheierea la distanta a unui Contract de furnizare a serviciului ING Home Bank, serviciul ING Home Bank cu Parola si SMS (fara Diggispas);
Persoana fizica trebuie sa fie client ING Bank si sa detina o tableta/un telefon de tip smartphone;
Prin serviciul ING Home Bank cu Parola si SMS (fara Diggispas) clientii pot efectua urmatoarele operatiuni, enumerarea fiind exemplificativa si nu limitativa, astfel: efectuarea de plati in lei, efectuarea de schimburi valutare, administrare linii de credit ( realimentarea prin transferul sumelor din/in conturile curente), vizualizarea mandatelor de debitare directa, vizualizarea, pastrarea si tiparirea extraselor de cont, achizitionarea/administrarea altor produse/servicii din portofoliul Bancii/ partenerilor Bancii, etc.
Pentru accesarea serviciului ING Home Bank cu Parola si SMS clientul trebuie (i) sa descarce aplicatia ING Home Bank din App Store, Play Store sau accesand www.homebank.ro, (ii) sa introduca Codul de utlizator si Codul de activare primit de la Banca, (iii) sa-si seteze Parola si (iv) sa confirme prin introducerea Codului de autentificare primit prin SMS.
Taxa de activarea si administrare a serviciului ING Home Bank cu Parola si SMS este 0 Lei.
Pentru fiecare operatiune efectuata prin utilizarea acestui serviciu clientul va plati taxe si comisioane distincte, prevazute in Lista de Taxe si Comisioane pentru persoane fizice primita de client la data deschiderii relatiei contractuale, lista ce este afisata permanent in toate locatiile bancii, pe site-ul de internet www.ing.ro precum si pe site-ul prin care se acceseaza serviciul ING HomeBank.
3) Informatii referitoare la contractul privind furnizarea serviciului ING Home Bank
Contractul privind furnizarea serviciului ING Home Bank cu Parola si SMS se incheie pe perioada nedeterminata, partile avand dreptul de a inceta contractul prin reziliere sau denuntarea acestuia conform prevederilor contractului. In cazul incetarii contractului clientul va plati toate datoriile sale fata de Banca izvorate din contractul privind furnizarea serviciului ING Home Bank cu Parola si SMS;
Clientul are dreptul de a denunta oricand contractul incepand cu data incheierii acestuia, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. Data incheierii contractului este data la care Clientul primeste de la Banca prin email Codul de utilizator si prin SMS Codul de activare necesar setarii si validarii Parolei. In vederea denuntarii clientul se va prezenta personal la Banca si va completa formularul corespunzator furnizat de Banca;
Contractul este guvernat si interpretat in conformitate cu legislatia romana;
Orice divergenta decurgand din sau in legatura cu relatia contractuala nascuta in baza prezentului contract se va solutiona pe cale amiabila. Daca solutionarea pe cale amiabila nu este posibila, partile se vor adresa instantelor de judecata competente de la sediul Bancii din Bucuresti, cu exceptia situatiilor in care legea prevede in mod expres si imperativ competenta altei instante de judecata. Clientul are posibilitatea de a se adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor sau Bancii Nationale a Romaniei (in vederea medierii disputelor privind serviciile de plata).
4) Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
ING Bank N.V. Sucursala Bucuresti (Banca): este inscrisa in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu notificarile nr. 1568, nr.10127, respectiv cu notificarea nr.30590 pentru scopul autentificarii clientilor Bancii;
Scopurile in care se face de catre Banca prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientilor pot fi: analiza de risc, management operational, servicii financiar-bancare, identificarea si/sau autentificarea clientului/persoanei imputernicite in relatia cu Banca, rapoarte de credit, colectare debite/recuperare creante in numele Bancii sau al membrilor Grupului ING, evaluarea bunurilor propuse in garantie, asigurari si reasigurari, prevenirea fraudelor, asigurarea securitatii locatiilor Bancii, reclama, marketing, comunicare si publicitate, efectuate de Banca sau de membrii Grupului ING, statistica, servicii de comunicatii electronice, servicii pe internet, marketingul pentru Fondurile de Pensii, centralizarea datelor;
Transferurile de date cu caracter personal de catre Banca se fac in si in afara tarii si /sau a spatiului UE in conditiile in care statul de destinatie asigura un nivel de protectie adecvat, respectiv in conditiile in care un astfel de transfer este autorizat, conform legii;
Introducerea de catre dumneavoastra a datelor solicitate de catre Banca pentru serviciul ING Home Bank si comunicarea lor de catre dumneavoastra catre ING Bank inseamna ulterior o prelucrare de date cu caracter personal de catre ING Bank N.V.;
Daca dumneavoastra nu sunteti de acord cu termenii si conditiile in care Banca va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pentru serviciul ING Home Bank asa cum se gasesc detaliate in Conditiile Generale de Afaceri ale Bancii, respectiv postate la adresa https://www.ing.ro/ingb/ing-in-romania/despre-noi/documente-contractuale.html, Banca este in imposibilitate de a va oferi acest serviciu;
Activarea serviciului ING Home Bank de catre dumneavoastra si contractarea acestuia va insemna acceptarea Conditiilor Generale de Afaceri ale Bancii inclusiv in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal; va rugam sa parcurgeti in prealabil in detaliu Conditiile Generale de Afaceri ale Bancii si documentatia contractuala aferenta;
Drepturile persoanei vizate sunt: (i) dreptul la informare, (ii) dreptul de acces la date, (iii) dreptul de interventie, (iv) dreptul de opozitie, (v) dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, (vi) dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, (vii) dreptul de a se adresa justitiei;
Persoana vizata isi poate exercita in relatia cu ING Bank, partenerii ori membrii Grupului ING drepturile asupra datelor sale cu caracter personal comunicate ING Bank, prin transmiterea catre Banca a unei cereri scrise, datate si semnate, adresate catre ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala Bucuresti, la sediul din Bucuresti, B-dul Iancu de Hunedoara nr.48, Sector 1, 011745 sau la numarul de Fax +40 21.222.14.01;
Refuzul prelucrarii datelor cu caracter personal in scop de marketing direct: se poate transmite fie la numarul de Asistenta: + 4021 402 83 93, fie prin scrisoare catre ING Bank N.V. Amsterdam, Sucursala Bucuresti, la sediul din Bucuresti, B-dul Iancu de Hunedoara nr.48, Sector 1, 011745, ori prin fax la numarul de Fax +40 21.222.14.01.